2015
Nagyon jó 7,8
6371 értékelés alapján

Legfrissebb értékelések

Utazótípus szerinti szűrés:
Nagyon jó



6371 értékelés alapján
  • Tisztaság 7,7
  • Szolgáltatások 7,9
  • Elhelyezkedés: 9,0
  • Szoba komfortfokozata 7,6
  • Szolgáltatások 7,5
  • Ár/érték arány 7,7
  • Étel/Étkezés 7,5
Rendezés ez alapján

YEOH - Malajzia
Csoportos utazó
2 éjszakát töltött itt 2016. szeptember hónapban
Pleasant Stay
Overall great location and friendly staffs
Értékelés dátuma: 19 szeptember 2016

firas - Kuvait
Pár
Deluxe hozzáféréssel a medencéhez
9 éjszakát töltött itt 2016. szeptember hónapban
Wonderful hotel
Location services and staff
Értékelés dátuma: 18 szeptember 2016

firas - Kuvait
Pár
Deluxe hozzáféréssel a medencéhez
9 éjszakát töltött itt 2016. szeptember hónapban
Wonderful hotel
Location services and staff
Értékelés dátuma: 18 szeptember 2016

Abdulrahman - Egyesült Arab Emírségek
Csoportos utazó
Deluxe erkéllyel
1 éjszakát töltött itt 2016. szeptember hónapban
No good srvice .. staff uncooperative
I have stay more than 2 hours just to check in .. staff working is very slow and uncoopreative .. to much of insects and i find lizard inside the room . No facilities .. room service is not available 24hour. Ther was a smell in side the room and when i complain they told me is normal.. Just the location is good I will not stay in this hotel agine ..
Értékelés dátuma: 17 szeptember 2016

Fressie - Fülöp-szigetek
Csoportos utazó
Deluxe erkéllyel
2 éjszakát töltött itt 2016. szeptember hónapban
Highly Recommended
Staff is very good! We were upgraded to sea view room without additional rate. The overall ambience is very relaxing. I like the lobby design. The pool is clean! The rooms are big! Few steps out and you're in front of the shops. Near Starbuck, Burger King & Mcdo. Just outside tuktuks are already lined up. Easy transportation access. My friends and I all loved this hotel! Good value for money;) We spent 95 each online for 3days and 2 nights
Értékelés dátuma: 16 szeptember 2016

Lay - Malajzia
Egyéni utazó
Deluxe erkéllyel
4 éjszakát töltött itt 2016. szeptember hónapban
good
Good
Értékelés dátuma: 15 szeptember 2016

saleh - Kuvait
Egyéni utazó
Deluxe erkéllyel
11 éjszakát töltött itt 2016. szeptember hónapban
bad location & bad facilities
bad location & bad facilities
Értékelés dátuma: 15 szeptember 2016

John - Ausztrália
Egyéni utazó
16 éjszakát töltött itt 2016. február hónapban
Great value for money
Good location, clean room and great staff
Értékelés dátuma: 14 szeptember 2016

Mohammed - Szaúd-Arábia
Család fiatal gyerekekkel
10 éjszakát töltött itt 2016. augusztus hónapban
The real laxuary in that hotel
I felt the real laxuary in that hotel n I enjoy my vacation . Cleaning was perfect . Staff was helpful n smiling n great
Értékelés dátuma: 11 szeptember 2016

Habib - Szingapúr
Család fiatal gyerekekkel
Deluxe erkéllyel
4 éjszakát töltött itt 2016. szeptember hónapban
Excellent Hotel - BUT NEVER TRUST THE HOTEL TOURS - CHAMP TOURS
Very excellent hotel. Superb staff. very friendly. The chamber maid was superb in her cleaning - she took real effort to clean very very well! I hope the Hotel recognises her efforts. But NEVER trust the in-house tour agent - Champ Tours. Really unscrupulous. Booking tours - everything was based in listed price. Its fair enough for security reasons. But suddenly she charged me an extra 1050 baht as booking fees! I was shocked. I asked her if this is the market rate. She says all agents charge the same. Mother of ALL LIARS. I stepped out of the Hotel. Approached the first tour agency. Just 20 metres away from her. BB Tours. They immediately gave me 33% discount. No transport charges. And absolutely no Booking fees! When I asked her how much booking fees - she replied - WHAT BOOKING FEES?? I came back to Champ Tours and asked for a complete refund. All in all I saved more the 2000 bhat for walking out (less than 30 seconds) and doing the booking outside. That's only for the FANTASEA visit. My greatest query is this: Why you want to scalp your own Hotel guests when definitely they will find out the truth sooner or later. I really hope the Hotel looks into this as other than this blackmark - the Hotel is Perfect!
Értékelés dátuma: 10 szeptember 2016


1

Válassza ki hűségprogramját

Az oldal tetején kattintson a PointsMAX-ra, hogy megjelenjenek a választható légitársaság- és hűségprogramok.

2

Válasszon szobát pontokkal

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gyűjtsön akár 4900 pontot

Minden rendelkezésre álló szobánál láthatók a foglalással szerezhető pontok.

3

Jelentkezzen be, és gyűjtsön pontokat!

  • Program tagsági azonosítója
  • Nem én fogok megszállni a szállodában. Más részére foglalok.

Foglaláskor adja meg a kiválasztott programjához tartózó tagsági azonosítót. A foglaláskor látható pontokat a kijelentkezés után kapja meg. Ez ilyen egyszerű!

Kezdjen itt, és válassza ki a kedvenc programját: