Vissza - hotelinfó

2015
Nagyon jó 7,7
564 értékelés alapján

Legfrissebb értékelések

Utazótípus szerinti szűrés:
Nagyon jó



564 értékelés alapján
  • Szálláshely állapota/Tisztaság 7,6
  • Szolgáltatások 6,9
  • Elhelyezkedés: 8,3
  • Szoba komfortfokozata 7,8
  • Személyzet teljesítménye 7,7
  • Ár/érték arány 7,7
  • Étel/Étkezés 6,9
Rendezés ez alapján

Uzzielyn D. - Fülöp-szigetek
Család fiatal gyerekekkel
1 éjszakát töltött itt, ekkor: 2016. július
train your receptionists what CS is
just surprised why breakfast is not included. but the place is nice and cozy. one awful experience though with their receptionists. hope they will train them what a good customer service means
Értékelés dátuma: 04 augusztus 2016

Harendran S. - Szingapúr
Üzleti utazók
2 éjszakát töltött itt, ekkor: 2016. június
Nice Hotel
Nice Hotel with friendly staff
Értékelés dátuma: 03 augusztus 2016

ruskin M. - Kanada
Párban utazók
1 éjszakát töltött itt, ekkor: 2016. július
Money-grabbing tactics
Get this: if you want a second room key (which is a card), you need to put down a 200 peso deposit, in case you don't return the second card. But they issue a white paper receipt, which you ALSO need to return to claim your 200 peso deposit. Give me a break!!!! So, if you return the key, which is what the deposit is for, but lose the receipt, which is worthless, you lose your deposit. This is wrong on so many levels. First of all, the keys are essentially disposable and no American hotel would ever charge you a deposit for a second key, they'd just give you as many keys as you need, and if you lose one, so what? Plus, to have a system so the receipt is required to claim your stupid deposit on a valueless key, is obviously set up to double their chances of keeping the deposit. In other words, it's an unethical money grab. I suggest everybody who stays there refuse to pay the deposit and demand to speak to the manager to voice their complaints.
Értékelés dátuma: 26 július 2016

Marcus C. - Új-Zéland
Egyéni utazók
1 éjszakát töltött itt, ekkor: 2015. szeptember
Close to town, pool is an oversized bath
Old and rundown, needs a make over, comfortable bed, good bathroom, clean towels, but overpriced for what you get. No breakfast included, food average.staff ok, pool was a big letdown. And gym was a pile of old rusty machines that don't work...a joke
Értékelés dátuma: 23 július 2016

archie A. - Fülöp-szigetek
Párban utazók
2 éjszakát töltött itt, ekkor: 2016. július
Vacation
See you next year pinnacle
Értékelés dátuma: 21 július 2016

CHEE P. - Szingapúr
Üzleti utazók
1 éjszakát töltött itt, ekkor: 2016. július
I will be back to stay in this hotel again as this hotel was in a good location
Next to the hotel there is a restaurant selling chicken bbq was very delicious
Értékelés dátuma: 17 július 2016

Arvin F. - Fülöp-szigetek
Család fiatal gyerekekkel
1 éjszakát töltött itt, ekkor: 2016. július
Dress honorably or else u will be called the last
Everything was fine about this hotel but you need to dress like an honorable person to be noticed by their staff. We were in line waiting to be called to check in but they called the guy who came after us because that guy is wearing a barong dress unlike us who only wears jeans and shirts.
Értékelés dátuma: 06 július 2016

Ariane N. - Fülöp-szigetek
Párban utazók
1 éjszakát töltött itt, ekkor: 2016. március
Good location
Close to shopping malls. Very good buffet breakfast.
Értékelés dátuma: 05 július 2016

Inocencia M. - Kanada
Család idősebb gyerekekkel
2 éjszakát töltött itt, ekkor: 2016. június
awesome
Continue your excellent service
Értékelés dátuma: 01 július 2016

edsel G. - Fülöp-szigetek
Üzleti utazók
2 éjszakát töltött itt, ekkor: 2016. június
room conditiom
Improve lighting for business paper works. Provide bidet at the cr. Recheck hot and cold shower condition
Értékelés dátuma: 26 június 2016