Legfrissebb értékelések

Utazótípus szerinti szűrés:



759 értékelés alapján
  • Tisztaság 7,3
  • Szolgáltatások 7,2
  • Elhelyezkedés: 7,7
  • Szoba komfortfokozata 7,5
  • Személyzet teljesítménye 7,4
  • Ár/érték arány 7,3
  • Étel/Étkezés 7,2
Rendezés ez alapján

Rut - Indonézia
Üzleti utazók
Superior szoba
1 éjszakát töltött itt 2016. augusztus hónapban
good
good location
Értékelés dátuma: 18 augusztus 2016

Mohd - Malajzia
Üzleti utazók
Kétszemélyes deluxe szoba
1 éjszakát töltött itt 2016. augusztus hónapban
Good
Good hotel with great location
Értékelés dátuma: 15 augusztus 2016

MOHD - Malajzia
Üzleti utazók
Executive szoba
5 éjszakát töltött itt 2016. augusztus hónapban
Everything just fine and satisfied
Good and satisfied
Értékelés dátuma: 15 augusztus 2016

Gary - Amerikai Egyesült Államok
Párban utazók
Kétszemélyes superior szoba
2 éjszakát töltött itt 2016. augusztus hónapban
Review
Excellent
Értékelés dátuma: 09 augusztus 2016

Debby - Indonézia
Üzleti utazók
1 éjszakát töltött itt 2016. július hónapban
Feel good
Nice hotel, very recommended..
Értékelés dátuma: 29 július 2016

Daeyoung - Dél-Korea
Üzleti utazók
1 éjszakát töltött itt 2016. július hónapban
dissatisfaction
disappoint
Értékelés dátuma: 29 július 2016

John - Szingapúr
Üzleti utazók
2 éjszakát töltött itt 2016. július hónapban
decent
decent place and value for money
Értékelés dátuma: 28 július 2016

Yoel - Indonézia
Családok idősebb gyermekkel
2 éjszakát töltött itt 2016. július hónapban
STAFF WERE OBNOXIOUS AND ARROGANT
I booked on a three-bedroom suite residence which is very spacious. The check in was smooth sailing. Once i found that there was only 4 bath towels (when there were 6 of us) i made a call to Housekeeping and requested 2 more to be sent to our room. The atendant who answered our call,said that it would be sent to our room with rude and harsh tone of voice (implying that she was not in the mood for the job). i was rather taken aback with her attitude. Breakfast offering were such a low standard. It's best to just have toast and egg. The rest were just for display. The F&B staff were rude! No greetings whatsoever, no coffee and tea oferred. I had to take my own cup and pouring coffee/tea myself. (The staff was beside me and said nothing or offered any help at all) I told her that the oatmeal porridge was somewhat spoilt and turned sour, she literally just kept quiet and arrogantly walk away without appoligizing and (trying to) rectifying the problem! After that incident, She cleared my soiled plates without even saying anything (giving that "i dont give a damn" look on her face) Bottom line -- (most of) The staff in Somerset Residence Surabaya are the cancer of this establishment. Moreover, in the hotel industry which is growing rapidly, this hotel will be left behind by newer hotels with great products and services. Especially when this hotel is already old and outdated!
Értékelés dátuma: 26 július 2016

Erwin - Indonézia
Üzleti utazók
1 éjszakát töltött itt 2016. július hónapban
Business trip
Nice hotel that combined with the good price from agoda..
Értékelés dátuma: 22 július 2016

Andre - Indonézia
Üzleti utazók
Superior szoba
4 éjszakát töltött itt 2016. július hónapban
aircond is not working
I arrange our customer to stay here, check in 15 July 2016 and check out 19 July 2016, during that stay overall that our cstmr is very convenience and comfort. But terrible thing happened on 18 July or early morning 19 July 2016, that the aircond was not working, and in the morning when I picked him up, he did complained to me than I also asked to the receptionist about this terrible thing, she said that the aircond was not working for the whole building, and the only solution for this condition is move the guests to the serviced apartment only for the guests which is still stay at the hotel and nothing that this hotel could do for my customer This is very dissapointed and not good
Értékelés dátuma: 20 július 2016


1

Válassza ki hűségprogramját

Az oldal tetején kattintson a PointsMAX-ra, hogy megjelenjenek a választható légitársaság- és hűségprogramok.

2

Válasszon szobát pontokkal

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Gyűjtsön akár 4900 pontot

Minden rendelkezésre álló szobánál láthatók a foglalással szerezhető pontok.

3

Jelentkezzen be, és gyűjtsön pontokat!

  • Program tagsági azonosítója
  • Én nem fogok megszállni a foglalásban szereplő egyik szobában sem. Más részére foglalok.

Foglaláskor adja meg a kiválasztott programjához tartózó tagsági azonosítót. A foglaláskor látható pontokat a kijelentkezés után kapja meg. Ez ilyen egyszerű!

Kezdjen itt, és válassza ki a kedvenc programját: