Legfrissebb értékelések

Utazótípus szerinti szűrés:
Nagyon jó



887 értékelés alapján
  • Tisztaság 7,8
  • Szolgáltatások 6,5
  • Elhelyezkedés: 7,7
  • Szoba komfortfokozata 7,6
  • Szolgáltatások 7,2
  • Ár/érték arány 7,5
  • Étel/Étkezés 6,5
Rendezés ez alapján

Martini - Indonézia
Üzleti utazók
Superior
2 éjszakát töltött itt 2016. augusztus hónapban
overall good
overall good
Értékelés dátuma: 22 augusztus 2016

Maraden - Indonézia
Üzleti utazók
Executive
1 éjszakát töltött itt 2016. augusztus hónapban
not suiteable
This is 3 stars hotel
Értékelés dátuma: 20 augusztus 2016

shaderon - Malajzia
Egyéni utazók
Deluxe
2 éjszakát töltött itt 2016. augusztus hónapban
Good location
Its easy access for traveling from and to airport. Very near from train station and close with Centre Point Mall. Suitable for those who just like walking activity.
Értékelés dátuma: 08 augusztus 2016

Martini - Indonézia
Üzleti utazók
Deluxe
1 éjszakát töltött itt 2016. július hónapban
OK
OK
Értékelés dátuma: 28 július 2016

Justin - Malajzia
Üzleti utazók
Superior
2 éjszakát töltött itt 2016. július hónapban
Great Place to stay
Clean and convenient place to stay. Near malls and train station.
Értékelés dátuma: 26 július 2016

Adam - Indonézia
Családok fiatal gyermekkel
Superior
1 éjszakát töltött itt 2016. július hónapban
Nice hotel
thank u
Értékelés dátuma: 20 július 2016

Adam - Indonézia
Családok fiatal gyermekkel
Superior
1 éjszakát töltött itt 2016. július hónapban
nice hotel
thank u
Értékelés dátuma: 20 július 2016

Johndry - Indonézia
Csoportos utazók
Superior
1 éjszakát töltött itt 2016. július hónapban
late check in
im staying at karibia for 1 night ( 2 connecting rooms ) , i check in at 1.30 PM just for 1 room, because another room is still being cleaned. I wait and wait for another room until 3PM!!!! so disappointed for that ( I request early check in at Agoda ) .
Értékelés dátuma: 14 július 2016

Sisilyana - Indonézia
Csoportos utazók
Superior
2 éjszakát töltött itt 2016. július hónapban
room is spacious', the aircon doesn't work at the 1st night but it did work well after i complaint t
will come here again for next trip
Értékelés dátuma: 12 július 2016

Ferdiyan - Indonézia
Családok idősebb gyermekkel
Superior
4 éjszakát töltött itt 2016. június hónapban
Very disappointing attitude
This was probably one of the many visits to this hotel, yet unfortunately might be my last. I book this hotel without breakfast since for the first 2 days I will be mostly out of Medan. During our check-in, the receptionist asked us if we wanted to upgrade to opt for the breakfast in which I declined already due to the reasons explained. Yet, he still gave me complete breakfast vouchers, in which I re-confirmed that it can be used. We then had ou breakfast on the 30th, and agree to pay for an additional 1(one) pax. on the next day, we were surprised that the maitre'd told us that we have to pay all the breakfast and the vouchers are not eligable. They did not admit why they have given the vouchers to me in the first place. He even did not like my complaint and said that we were difficult guest! UNBELIEVABLE! We checked out the next morning, no apology, no nothing. I even had to asked the complete invoice of this 'ridiculous' breakfast otherwise they did not even bother to give me a copy. The facilities, cleanliness of the hotel is fine, however, the attitude and clear lask of respect for guest if problematic.
Értékelés dátuma: 05 július 2016


1

2

3

1234

Kezdjen itt, és válassza ki a kedvenc programját: